Communicatie

De ouderraad wil graag een open een toegankelijke communicatie tussen ouders en de school stimuleren.

Binnen de ouderraad zijn er twee werkgroepen rond communicatie namelijk enerzijds de werkgroep Het Bernarduske en anderzijds het promoteam waar de facebookpagina onder valt.

Voor het Bernarduske zoeken we 3 keer per jaar naar een mix van foto’s, verslaggeving en tekeningen om ouders en familie een zo kleurrijk mogelijk zicht te geven over wat er gebeurt binnen de muren van de school.  Dit alles wordt in een fleurig jasje gegoten. We stellen Het Bernarduske digitaal ter beschikking via de facebookpagina en op de site van de school. Hierbij de link http://www.bernardusschool.be/schoolkrant/. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Belangrijke data voor het komende trimester vinden jullie steeds op de voorpagina. Twee maal per jaar wordt er met de kinderen een redactieraad georganiseerd om ervoor te zorgen dat ze zelf hun steentje bijdragen, in de vorm van een tekening of tekstje, om een leuk nummer te kunnen maken.

Een speciale dank gaat uit naar onze sponsors die ervoor zorgen dat we dit boekje 3 maal per jaar kunnen publiceren.

U vindt ons ook op facebook: Ouderraad Sint Bernardusschool Bornem. Daar kan je uitstapjes van de verschillende klassen, mededelingen van algemeen nut en vele foto’s terugvinden.

Jullie kunnen de ouderraad via mail bereiken op: ouderraad@bernardusschool.be of spreek iemand van ons aan! We staan steeds open voor suggesties en vragen.

Vergeet vooral niet dat jullie allemaal welkom zijn om ons te vervoegen. Iedereen bepaalt zelf  hoe groot of klein zijn inzet is. Wil je mee vergaderen of enkel helpen bij bepaalde evenementen? Alles kan!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

← terug naar ouderraad