23 mei: schoolreis 1e en 2e lj Planckendael

Al weken keken we uit naar onze schoolreis. Donderdag 23 mei was het eindelijk zover… We vertrokken met het 1ste en 2de leerjaar met de trein naar Planckendael!  Al van ’s ochtends vroeg was het zonnetje ook van de partij.  In Planckendael wandelden we van werelddeel naar werelddeel.  We zagen de olifanten spelen met hun grappige babyolifant, de neushoorn een bad nemen en de pinguïns grappig het water in duiken.  1 pinguïn durfde zelfs tussen ons wandelen!  De wasbeertjes, konijnen en dassen waren superschattig! De durvers onder ons klommen gezwind in het hoogteparcours. Deze leuke dag sloten we af met een lekker ijsje.