21 jan.: Poppentheater ik,jij,wij

In de Rode straat is er op nummer 3 een Hotel, op nummer 2 een poppentheater en op nummer 1 woont Loesje samen met haar mama. Loesje gaat heel graag naar school want daar kan ze spelen met haar vriendjes. Helaas is de school dicht vandaag. Nu moet Loesje alleen spelen.
Dan komt Dirkie samen met z’n papa op vakantie in het Hotel. Loesje en Dirkie gaan samen spelen en worden dikke vrienden. Maar dan wil de papa van Dirkie weer verder, naar de zee, en Dirkie moet mee. Loesje en Dirkie verzinnen van alles om Papa hier te houden. Gaan ze daarin lukken?

De poppen zijn zo groot als mensen. Ze bewegen automatisch, langzaam en snel, en worden af en toe ook zichtbaar door de speler gemanipuleerd. Dit geeft een heel bijzondere en verrassende sfeer aan deze voorstelling. Dit alles wordt begeleid met vrolijke muziek en simpele liedjes.

Kijk maar even mee naar de sfeerfoto’s: