20 maart : staking

Beste ouders,

Zoals jullie weten is er voor woensdag 20 maart een nationale staking aangekondigd in het onderwijs.
Wij willen investeringen in het basisonderwijs, in de onderwijskwaliteit voor jullie kinderen. Wij staken met ons personeel dus niet voor onszelf, maar wél voor een betere omkadering voor jullie kinderen !
In bijlage kan je lezen waarom er precies gestaakt wordt.
Nagenoeg iedereen van de leerkrachten staakt en daarom zullen de lessen uiteraard niet kunnen doorgaan. Zoals het er echter nu uitziet, zal ik zelfs geen personeel genoeg hebben om opvang te voorzien voor de kinderen. We zullen dus verplicht zijn om de school te sluiten.
Ik nam reeds contact op met de Pagadder, maar zij mogen wettelijk enkel opvang voorzien tijdens de schooluren als het over een aangekondigde verlofdag gaat of over een pedagogische studiedag.
Mag ik jullie vragen om de nodige regelingen te treffen zodat jullie zelf in de opvang van jullie kinderen kunnen voorzien op woensdag 20 maart ? Alvast bedankt voor de moeite !
Wij hopen op jullie begrip in deze situatie…

Meer informatie vind je in dit document.

Plaats een reactie