17 – 21 mei: Bornemweek

Bornemweek 4de leerjaar

Vorige week hadden de leerlingen van het vierde leerjaar Bornemweek. Op maandag maakten we een fietstocht naar De Notelaer en speelden we spelletjes in het park van Hingene. Ondanks het regenweer was het toch een leuke voormiddag. In de namiddag fietsten we verder en bezochten we de zeesluis in Wintam en verkenden we het Noordelijk Eiland errond. We genoten volop van de natuur!
Dinsdag trokken we naar het Breeven, er stond ons een sportieve dag te wachten. Gelukkig waren de weergoden ons goed gezind en konden we buiten basketbal, voetbal, baseball, kubb … spelen. Een vermoeiende, maar leuke dag!

Woensdag maakten we een natuurwandeling. Onderweg voerden we allerlei muzische opdrachten uit. De volgende dag speelden we een spel in het Nonnenbos. Plezier verzekerd! In de namiddag trokken we naar de Korfbal in Bornem. We kregen een initiatie korfbal en speelden allerlei spelletjes. Vrijdag, de laatste dag, kregen de leerlingen van 4A de opdracht om iets muzisch te creëren vertrekkend vanuit hun ervaringen tijdens de wandeling van woensdag. Ze hebben hun creativiteit gebruikt en erg mooie creaties gemaakt! Een leuk aandenken aan deze toffe week 🙂.