11-15 feb.: Ons kookproject met Bernard – Kleuters

11-15 feb.: Ons kookproject met Bernard

Bernard, de mascotte van onze school, kwam maandag het startschot geven van ons kookproject “Chez Bernard”. Iedereen kookte in de klas een gerecht waarvan de andere klassen konden proeven. Ook Bernard was er dan als de kippen bij. Zo werd groep 1 een Oosters restaurant, groep 2 werd soepbar “De pollepel”, bij groep 3 kon je pasta gaan eten in “Ohlala Pasta”. We hadden ook een bakkerij bij groep 4 “De kleuterpistolé”, een kruidig Marokkaans restaurant bij groep 5 en groep 6 werd “Pizza Pronto” een authentieke pizzeria.
Aan alle klassen die een heerlijk gerecht kookten deelde hij een gouden ster uit. Je raadt het nooit… Bernard deelde 6 sterren uit! Voor elke klas eentje!

Plaats een reactie